Selamlar eğitim araştırma hastanesinde detaylı ultrason yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilir mi kaçıncı haftanızda yaptırdınız randevu oluşturma sürecinde sıkıntı oldu mu haftasını kaçıranlar oluyormuş yogunluk oluyormuş ve ilgilenen doktorların yaklaşımları nasıldı lütfen paylaşırsanız çok mutlu olurum ❤️