Ravzam 39+4 gunlukuz suan evde sancılarım i takip ediyorum 😐 dua edin lütfen 😢 ilk doğumum olcak korkuyorum😢
Ardilan Ravzam 2 saattir 6 dk da bir gelen sancim var benim de 39+0 dayız nişan ya da su gelmeden hastaneye gitmeli miyim 2 gum once bisey cikmamisti nst de
Esa Allah yardimcin olsun acısız bi doğum olsun inşallah hiç korkma kucağına alacağın anı düşün sakin olmaya çalış sıcak duş iyi geliyormuş duş al ve konuş miniginle beraber atlatıp kavuşucaksınız 😊
Ravzam Ardilan 1cmlik acilmm vardı sancim geldi 5 dk bir suan yatis verildi canım bnce kontorol altinda olmak daha ii git bnce