Beyzaguntas123 9 haftalık olup bulantı kusmayla mücadele verenler neredeler ben ölüyırum dayanacak gücüm kalmadı ilaç serum neyde kesmiyor
allyslife Beyzaguntas123 prilam kullanıyor musunn? Gece 2, sabah 1 öğleden sonra 1 olacsk şekilde kullanınca biraz rahatlatıyor🫠 18.haftadayım, hâlâ tam olarak geçmiş değil maalesef
Aysekaram Beyzaguntas123 merhaba 11.haftadayım hala bulantı kusma devam yıldım usandım hayattan koptum devamlı yatıyorm 1 aydan fazladır. Prilam kullanıyorum 2 güb içmeyim dedim bıraktım acillik oldum mecbur günde 2 tane filan alıyorum😢
allyslife Beyzaguntas123 evet çok zorlayıcı oluyor ben de kesmiyor sanıyordum prilam kullanmadığım gün baya işe yaradığını gördüğümden beri bırakamıyorum.. haftada 2 gün acilde serum yiyordum maalesef🥺🥺 sabret geçecek, geçmese bile azalacak🥺🥺