tuuuubaa34 bu nabız çok normal ilk hamileligimde nabız yüksekliğini dibine kadar yaşadım gitmedigim doktor kalmadı hiçbir sorun çıkmadı ayrıca bana da beloc vermişlerdi. O zamanlar kadın doğum doktorum üniversitesi hastanesinde proftu içebilirsin bişey olmaz dedi hicbirsey de olmadi şükür. 6 yaşında şuan da