aylinmasal Merhaba aslında daha 4 haftalık hamileyim ama beta degerim 19.197 çıktı çok yüksek değil mi
yldzz01 aylinmasal normal herkesın beta degerı farklo ama bazısının ıkız oluyor yuksek olunca betasıı
allyslife aylinmasal Allah Allah, üzerine mi regl oldunuz diyeceğim ama o zaman da betanın daha yüksek olması gerekir, hiç bilemedim şu an😂
allyslife aylinmasal sen yarın bir kadın doğuma git bakalım, beta o kadar yüksekse görürsün zaten bebeği
aylinmasal Melekumayy deme ya 🥹 zaten beklemedigim gebelikti kızım var çalışıyorum çalışma hayatımda bitecek sürpriz oldu
-Cennetkusuannesi- aylinmasal adetin 7 gün geçtiyse 5 haftalık olman gerekir benim 5. Gün gecikti 5 haftalık hesaplamıştı
Alya16 İkiz gebelik betayla anlaşılmaz keseyle belli olur benimde 15.000 bin küsürdü ikiz değil tek gebelik doktor betayla belli olmaz demişti