Fatmaa123 oğlum olsaydı alp koyacaktık. Uras ismi çok güzel. Aras da öyle. Aras ismi pek yaygın. miraç ismi de çok güzel pek yaygın da diil ama okunuşu arasa göre bi tık daha zor. Bir de bana direk erkek ismini çağrıştırıyo, kızda da kullanılıyo yazınca şaşırdımm.ay bak yine seçemedim ama Miraç gibi 💕 kelin ilacı olsa kendi başına sürer. 7 aylık oldu kızım ismi yok🙈😂😂