kbrav En baştan beri kasık ve karın bölgemde ağrılarım var ilk gebeliğim şu an 16. Haftadayız karnımın sağ tarafında uyuşma, karıncalanma ve ağrı oluyor bugün uzun süre oturdum belki ondan mı acaba normal mi ? Böyle şeyler yaşayan var mı ?
tugcecet1 Evet çok normal endişelenmeyin 2. Hamileliğimi yaşıyorum 27 haftadayım bu zamana kadar hep kasık ağrılarım oldu doktoruma sordum gayet normal dedi
kbrav tugcecet1 en baştan beri oluyor zaten endişelenmemeye çalışıyorum ama tam olmuyor içgüdüsel olarak acaba bu sefer farklı mı düşünceleri oluyor maalesef