Bu haftalar da çok normal ama hepsi geçiyor 12 haftalar da. Geçmese bile en azından hafifliyor. Ben evde yemek yiyemiyordum eşimle işten gelip bişeyler hazırlayıp parka iniyorduk orada yiyordum ev bana çok kokuyordu. Ağızda ki acı tat içinse naneli yada zencefilli sakız çiğniyordum hiç sevmesem de işe yarıyordu. Midem de yanma da 7 haftada çok yoğundu gaviscon yada renni şurup içiyordum. Asitli yiyecek içeceklerden uzak durmaya çalış sabahları muz üstüne tahin yemeye çalış tuzlu Kraker leblebi tüket