SerpilEsra 29+4 olduk erken dogum riskim var dunden beri vajinamda bi baskı bi agrı hissediyorum sızlıyor gibi surekli lavaboya gidiyorum sol kasıgım 1 haftadır ağrıyor gecen hafta persembe kontroldeydim bu hafta tekrar çağırdı doktorum riskten dolayı. bu ağrılar dogum belirtisi flan olamaz degilmi varmi basina gelen
SerpilEsra RdvnMlkn dun acilden geldim daha 5 gündür serum takiliyordum hareketleri duzeldi sanki biraz bebegimin eskisine gore hareketlendi ama agrilar bas gosterdi bu sefer😔
SerpilEsra AyEr yanimda birileri olsa daha rahat edicem mecbur yaptigim islerim oluyor tainciyiz esimle birbirmizden baska kimse yok yanimizda😔
AyEr SerpilEsra benimde sadece eşim yanımda esımın aılesı yanımızda bı ıse yaradıkları yok esım herseyı yapıyor canım bı sure boyle ıdare edıcez napalım🥰