iremkizilay46 19 haftalık ikiz gebeyim ve gebelik tansiyonu çıktı 16 ,15 arasında sürekli düşmüyor alfamed adında ilaca başladı doktorum ve erken doğum riskim.oldugunu söyledi başına gelen varmı nasıl çözümlere basvurdunuz
yldzz01 iremkizilay46 ilk gebelıgımde son 37 haftamda cıktı ve doğuma alındım ıkıncı gebelıgımdeyım 12. Haftaya gırıcem şuanda yuksek kardıyolojıye yonlendırdıler randevu bulamadıgım ıcın gıdemıyorum
Saree_ iremkizilay46 almefet bende kullanıyordum adalat ondan çok daha iyi ve güvenli ilacını değiştir bence bana çok iyi bir perinatoloji doktoru tavsiye etti yanındada ecopirin kullanıyorum tansiyon yükselmesi durumunda Allah korusun pıhtı atma durumu olmasın diye bol bol su iç yürüyüş yap yap stres yapmamaya çalış ve tansiyon aletin varsa belli aralıklarla ölç çok geçmiş olsun tansiyon sıkıntı bir mevzu
pengumommy İkiz gebelikte erken doğum riski oluyor ama tansiyon takibi önemli gebelik zehirlenmesine belirtilerinden de oluyor