Cemileakn Arkadaşlar biraz önce sağlık ocağından tam kan sayım testlerimi aldım Crp 11.26 Lökosit 12.13 Mch 31.5 Neu 8.7 Benim bunlarla başım hep dertte enfeksiyon görünüyor lakin ben de hiç bir belirti yok en çok kafamı karıştıranda bunlar başına gelen arkadaşlar var mı ?
DrElf Cemileakn Gebelikte enfeksiyon değeri normal kişilere biraz yüksek olur , eğer bi şikayetin yoksa önemli değil yanı 😌
Cemileakn DrElf crp yüksek olduğu için dr kendi doktoruma geç kalmadan gitmemi söyledi o yüzden endişelendim ben de
pptya01 Benim de hep enfeksiyonum var sürekli manurol sanırım adı o tozu kullandım ama hala enfeksiyon geçmiyor