Merhaba kızlar. 34 haftalık gebeyim dün biraz 2 çocuğumla yürüdüm. Düzenli yürüyüş değil de alacaklarım vardı öyle dolandık bir saatten fazla sürdü. Eve geldiğimde az bi lekelenmem vardı kahverengi kırmızı karışık bir şeydi ama çok azdı yani. Akşam tekrar vardı aynı şekilde az bişey. Bugün de bir kere açık kahverengi gördüm. Panik yapmak istemiyorum ama nedenini de pek çözemedim. İlişki falan da olmuyor bayağıdır. Doktora gidersem uğraşırlar erkenden diye korkuyorum ilk doğumum çok zor olmuştu aklıma o geliyor. Normalde hafif sarı akıntım vardı. Enfeksiyon tedavisi de gördüm son zamanda yine gördüm. Ama az bişey geliyor yine de sın zamanlar. Böyle koyu renk görünce bir tedirgin olmadım değil.