Bi kaç gündür çok hafif kahverengimsi sarımsı lekelenmelerim oluyordu,progesteron kullanıyorum zaten..sabah uyandığımda kahverengi kanama gibi olmuştu günlük pedin yarısını doldurdu..doktorumu aradığımda takip edicez zaten progesteron kullanıyoruz dedi..şimdi baktıgımda sümük gibi koyu kahverengi bi akıntı geldi peçeteyle ayrıştırdığımda halen koyu kahveydi ..yarın zaten doktora gidicem ,yaşayan var mı?