erismis
minik_mucizem_
Ben de şaşırdım 3 kilonun nesil çokmuş ya, erken doğum yapsanız ( Allah korusun) bebeğin kilosu çok az yani, neye göre demiş çok diye 🙄ben de ssvd düşünüyorum, (normalde de kilo alamayan biriyim ama) Dr bana sadece almam için konuştu, sadece şu kadar al fazla alma demedi yani🙄 18+2 olduk şimdiye dek 5-6 kilo aldım, daha da alacam inşallah
Özelde mi takiplisiniz acaba?