canancimm ben 6. Haftada yaşamaya başladım . Doktor hiç bir sebep bulamadı ilerleyn haftalarda plesanta previa oldugum ortaya çıktı 18. Haftadamdayım hala progestan kullanıyorum. Bazen bu tür kanamalar kayıp ikiz sendromundanda olabiliyormus . Yani ikiz bebege hamileyken birisi ölüyormus ve kanama ile atılıyormus . Siz bol bol dinlenin ağır iş yapmayın .Bol su için ,stres yapmayın Allah şifa versn insallah