beyzzsenturkkk beautiful_ orhismommmmmm gece izin alıp eve geldim doktor da zorlayamadı halimi görünce git dinlen güç topla dedi şimdi uyanıp egzersizlere devam ediyorum ördek yürüyüşü yapıyorum bişeyler atıştırıp tekrar gideceğim artık bebişinde zorlaması lazım biraz isteksiz duruyor bu kadar uğraşmışken sezeryana dönerse ağlarım yani doğacak bi şekilde ama neden bu kadar nazlı anlamadım🥲
beautiful_ beyzzsenturkkk yaa çok yoruyor çok iyi anlıyorum çok idrar isteği varsa suyun yakın sürede patlayabilir benim öyle olmuştu sağlıkla gelsin prenses seni çok zorladı farkındayım ama az kaldı annesi kavuşacaksınız 🥹😍
beyzzsenturkkk beautiful_ insallah biraz yardımcı olur bana artık o da doğsun kavusalım bende dinleneyim mide bulantım var su an da da 🤦🏻♀️
beautiful_ beyzzsenturkkk mide bulantısını evde yapıştırıp öyle çık hastaneye girişten sonra hiç birşeye izin vermezler en azından ondan kurtulursun Sancın gelse hemen herşey olur açıklığın şuan iyi
beyzzsenturkkk beautiful_ evet doğuma yakın su bile vermemişlerdi o yüzden yemeye çalışıyorum bebek düne göre haraketli değil sanki yoksa ben odaklanmadığım icin mi hissetmiyorum bilmiyorum
beautiful_ beyzzsenturkkk eğer gelecekse artık hareketleri azalır İnşaAllah birdahaki mesajda doğurdum dersin kuzum su gibi doğumun olsun ❤️
parla94 Ayy sabah sizi düşünerek uyandım şimdi postunuzu gördüm. En kısa zamanda sağlıkla , suni sancısız, dikişsiz gelsin inşallah :)
serenaybektass beyzzsenturkkk bende ikinci dogumu yapacağım insallah suan 32+0ız sizce ilk dogumdan kolay mı oluyor gerçekten ikinci dogum cok korkuyorum ☹️
beyzzsenturkkk serenaybektass evet çok kolay gerçekleşti yani açılmam 7 cmdi ıkınma hissim gelmişti 3-4 dk icinde bi iki kez ıkındım ve çıktı yani ilkinde daha cok ıkınmıştım falan 2. jet hızıyla gerçekleşti
elmasmommy beyzzsenturkkk kaç yaş var araları benim ilki zordu ikinciyede cok ara verdim 7 yaşa yakın araları olcak zor olcak gibi geliyo buda
beyzzsenturkkk elmasmommy 3 yaş 4 ay araları var yani toplam 40 ay ama beni hiç zorlamadı 7 yaş bence ekstra ekstra kolay geçer vücut 1 kez doğum yapınca onu unutmuyormuş
elmasmommy beyzzsenturkkk yaa vücüt cok zaman gecince unutuyor ilki gibi gecti diyende cok var arası ne kadar az olursa o kadar kolay oluyomus