Merhaba cnm bende ikinci çocuğa gebe kalmaya çalışıyorum sen gibi rezervim seninkinden çok çok düşük 003 -001 çıktı yine de hala çabalıyorum o testte gördüğüm yumurtlama çıktı değil mi doktor onayladı mı ? Bi de rahim filmi nerde çekildin ? Her hangi bisey çıktı mı ? Ben hiç çekilmedim 3,5 senedir gebe kalamadım değerlerim çok kötü ondandır diyorum ama 11 yasında kızım bilmiyorum tüplerde bisey oldu mu