Yaren_ars Eşimle bende kan uyuşmazlığı var bunu biliyorduk ama önlem almamıştık aşısını olmamıştım beklemediğim bi anda hamile kaldım ilk gebeliğin sorun olmaz dedi doktorlar ama hamilelikte bi iğne vurulması lazımmış sanırım o ne zaman yapılıyor
ozbenkadakal Dün yaptırdım kan uyusmazlık testini, doktora bu durumu bildirdiyseniz sizden kan uyusmazlık testi isteyecek ve 28 haftada kan uyusmazlik ignesi olacaksiniz Yaren_ars
suudee Yaren_ars 3 4 doktor değiştirdim 28. Haftada yapılıyor iğne ve doğumdan sonra denildi. Ama en ufak bir kanama olursa iğnenin vurulması lazim dedi hepsi
sentinuss Yaren_ars 19.haftada çok ufak bir kanamam olduğunda yaptılar, onun dışında 28.haftada da rutin yapılması gerekiyordu yine yapıldı o hafta