Esm_Nzm Kızlar merhaba ben hamile kaldığımdan beri bebe aspirini kullaniyordum doktorum vermişti şuan 12 haftaligim baska bir doktora gitmeye başladım bu doktorumda kullanma dedi arada kaldım ne yapmalıyım sizce 😔
Minnosaile Esm_Nzm canım burada cevap arama bunun için sonuçta hamilesin ve neye göre kullan yada kullanma dediler tam olarak bilemeyiz. Başka bir doktora daha git , danış. En sağlıklı cevabı onlarda bulursun 🙂
Esm_Nzm Melike35 bilmiyorum ki ne icin kullandığımı test felan yapmadı önlem için günde yarım iç dedi diğer doktorda gerek yok dedi arada kaldım 😔