safiyeadl Adetim 3 gün gecikti idrarda negatif çıktı hafif kramplar giriyor sabahları midem çok yanıyo hamilelik belirtisi olabilir mii??
allyslife safiyeadl gebelik de olabilir, stres ve gebelik beklentisi kaynaklı da olabilir. Gecikme olduğu için test yerine kan verip netleştirmeni öneririm ama yine regl olmazsan birkaç gün sonra testi yenilemek gerekir belki yeni yeni yükseliyordur
gizemiaaa safiyeadl idrar yanıltıcı olabiliyor kan verirseniz net çıkar adet öncesi semptomları da bazen hamilelik ile karıştırabiliyo