aysenur471 Kizlar bugün ben gebe olduğumu öğrendim.degerom 50 fakat ben sabhlari troid ilaci iciyorum kadın doğuma gorunmem lazım.direk.dimi?
dilekmom6 aysenur471 kadın doğuma gidince zaten size tahlil yapacak orada çıkan sonuca göre doktorunuza sorarsnz yönlendirme yapar. Benim yüksek çıkmıştı tahlilde ve dahiliyeye yolladı ilaç başladılar kullanıyorum 4 aydır ve düzeldi değerim
annekiz6141 aysenur471 kadın doguma gıdıp kan değerlerınıze bakılır gerek görülürse dahılıyeye sevk eder
babyonn Önce kadın doğuma gidin sonra dahiliyeye randevu alın kan testi verin ona göre doz ayarlaması yapılır ben de gebelik başından beri kullanıyorum