arsesraa Kızlarım negatif değil mi :( 7 aydır deniyoruz flaşla çizgi aramaktan kör olacağım her ay aynı stres..
arsesraa ballim_dunya 2 sene olacak evli olalı canım ama eylülden beri bebek düşünüyoruz ilk ay kimyasal oldu sonra da işte daha başarılı olamadık
arsesraa tugbiiss yani birkaç ay daha deneyip bi infertilite doktoru ile görüşmekte fayda vardır diye düşünüyorum çok zaman kaybetmeden çünkü bir defa kimyasalım oldu eşimde de morfoloji düşük çıkmıştı tedavi görüyor ama faydalı olmuyor sanırım
znnnr arsesraa eşin de tedavi olsun ona göre bir an önce başlayın canom vakit kaybına gerek yok teknolojik imkan çok niye kendini yıpratasın bende seninle aynı görüşteyim
arsesraa znnnr evet kuzum valla ben de öyle düşünüyorum biz yurt dışında yaşıyoruz ama yaparsam tüp bebeği Türkiye’de denemek istiyorum ona göre işte ayarlamak gerekiyor döngüyü falan ama iyi bir doktor bulmam gerekir önce
znnnr arsesraa burda çok iyi uzmanlar var eminim iyi birini bulacaksın yakınlarının tavsiyelerine bakaraştır iyice Allah bir kapı açacak önüne inşallah 😘