aybarsotti habibe66yks kesinlikle gerekli bence. Almamıştım yanıma sonra koştur koştur gidip evden aldı eşim. Sütüm hemen gelmemişti sürekli uyarmıştık pompayla
Busranur_mnts habibe66yks duruma göre değişir ilk başlarda süt uyarımı için iyi oluyor dışarı va çıkacakken biraz süt sağıp yanına almak iyi oluyo
1cey habibe66yks net gerekli. Öyle aman aman pahalı bir şey değil ama işini görecek bir şey şart. Çocuk seni emse bile senin sağman gereken zamanlar oluyor, süt birikmişti göğsüm taş gibi olmuştu, sağmadan rahatlayamadım 🤷🏼♀️
aybarsotti habibe66yks kiwinin elektrikli olanını almıştım valla çok işimi gördü o sonra süt arttırmak için de kullandım. Daha sonra lansinoh aldım çiftli olanını bütçe olarak pahalı ama o da güzel