Hndnckn Mrb kızlar ben kızıma zümra ismini koymak istiyorum ama herkes cok agır buluyor sızce nasıl. Yanına bır ısım tavsıyesıde verebılırmısınız.
23Zumra Hndnckn ben cok seviyorum o ismi hatta burdaki ismim de zumra koydum 😂 ama esim begenmedi bizde leyla karar verdik ama bendd onu pek sevemedim hayirlisi olsun
smyyedmr54 Hndnckn canım ağır isimlerin yanına normal isimlerden koy o zaman dengeler, bazı isimler gercekten çocuğa ağır geliyor.
Hndnckn 23Zumra ben cok begenıyorum ama tepkı alıncada uzuluyor İnsan acaba yanına bır ısım bulup yumusatabılırmıyım dıye dusundum.
smyyedmr54 Hndnckn ben asel, asil, ilay, ayza, öykü, masal isimlerini çok seviyorum kız çocuğunda. Anlamları hepsinin cok güzel. Benkm esim sevse böyle isimleri mutlaka koyardım birini
Yagmur9833 Hndnckn bence tek basinda cok guzel bir isim kimseye aldirma 🧡 ne koyarsan koy illaki alisicak herkes zaten seslene seslene 😅 icine nasil siniyorsa oyle yap