Hanımlar merhabalar benim pazartesi günü iki adet 21 mm yumurtam oluşmuştu doktorum salı günü saat 11 de ovitrelle iğne kullanmami soyledi ve çarşamba gece 12 de ilişki önerdi ancak ben çarşamba gecesini değerlendiremedim perşembe 17.30 civarini değerlendirebildim … Hala şansım var mı???