Aysekaram ben de 9+2’deyim. Sizinle daha önceden de konuşmuşuz.. kızlar bu benim ilk gebeliğim telaş ediyorum acaba bir şey olur mu diye.. halbuki herhangi bir risk gözlemlemedi doktor, elimde değil tedirginim. Daha önce bir kötü durum da yaşamadıgım halde… 8. Hafta da gittik bana 1 ay sonra gel dedi. Bana çok uzun gibi geldi aralık :( siz nasıl yapmıştınz?