Merhaba, bugün şeker yüklemem vardı ve gebelik şekerim çıktı ilk önce bir hafta diyet önerdi sonra kan bakılacak ona göre opsiyon alıcaz dedi. Ama bana verilen diyet listesi çok kalabalık 3 ana 3 ara öğün yiyecekmişim ben o kadar nasıl yicem ayrıca sabah 9 da kahvaltımı yapmış olmam gerekiyormuş. Bana normalde iki ana bir ara öğün yetiyordu ve ben tam bir tatlı hastasıyım nasıl kontrol sağlıyorsunuz. Mesela bir günde neler tüketiyorsunuz ve kaçamak günleriniz oluyor mu