seymaozz Merhaba hanımlar. Sizce hangi ana kucağını almalıyım? Mamma düşünüyordum ama kemeri sıkıntılı diyorlar. Merfbaby ve OHYO da var listemde. Bir de Huggy. 🥰🥰