aslanbarlasss bende temmuzda doğum yapacağım ve temmuz sıcağında bebek nasıl üşüsün ya, uzun kollu alman mantıklı tabii ki çünkü o klima elbette çalışacak ve klima atında usuyebilir bu doğru. Ama kalın battaniye o an için asla gerekli değil, erir çocuk. Ben iki adet uzun kollu takım iki adet kısa kollu takım alacağım şu anlık, evi elbise ile doldurmak istemiyorum Bebek bu sonuçta, gün gün bir anda büyüyorlar alsak hepsini giydiremeyiz bile. Sadece zıbın fazla almayı düşünüyorum, ev içinde zıbın şort giydirmeyi düşünüyorum zaten beşik içinde olucak