biiremm başlarda 14 gün geçti adet ağrısı ve rahim yanması sızlaması ile öğrendim 5 de kese vardı karnım ağrıyor dedim düşük önleyici fitil verdi 3 günde ağrı durdu sonradan sırt çok ağrıyordu herkes normal dedi gelip geçiyor dedi 2 gün önce kalp atışı duydum hersey normal ama oturamayacak kadar sırt ağrısı var doktor ilaca devam dedi dün uzanamıyorum bi lavaboya gittim kanamam var hemen gittim 25 iğne verildi kese dışında kanama mevcut doktor sürekli şiddetli geçmeyen sırt ağrısı düşük tehlikesi dedi dündendir yatak içindeyim şu dk bile ağrıyı çekiyorum dün 2 iğne 2 ağrı kesici 1 fitil verilmesine rağmen tabi gebelik değişir belki senin normaldir yine de baktın dayanılmaz oluyor bi doktora danış ilaç veriyorlar tam 8 de kanamam oldu 7 gayet güzel bitti hiç kusmam fln da yok