yagmra Tsh 6.56 çıktı 75mg ilaca başladım Hamilelikte tsh yüksekliği yaşayan var mı Ne yapmak tetikliyor
June6 yagmra ilk hamileliğimde çıkmıştı ilaç kullandım her ay düzenli kontrole gittim düzenli ilaç kullandım başka yapılacak bişe yoktu
thecinnamon yagmra benim de 5.25 çıktı, ilaç başladım 1.5 haftada 2.97ye düştü, ilacın dozunu düşürdük, 1 ay sonra tekrar bakacağız. İlaçla hemen düşüyor endişelenmeyin, takip etmeyi ihmal etmeyin.
aslanbarlasss yagmra benimde tsh ım yüksek çıktı 50 mg ile başladık 1 ay sonra bakacaklar değerlerime ona göre belki düşürür veya tamamen keser bilemiyorum. Ama içmeye başladığımdan beri yorgunluk falan kalmadı bende 😊
selin_53 Ben gebeliği öğrendiğim günden beri kullanıyor hem 50 hem 75 şeklinde, hiçbir sıkıntı olmadı büyük ihtimalle gebelikle birlikte kullanmayı kesicem diye düşünüyorum
sevdendkdk selin_53 gebelikten sonra bir ay falan tekrar ölçtürün bu ilaç bırakınca direk eski hala geliyor
yagmra thecinnamon teşekkür ederim evet endişe veriyor biraz Çünkü 9 haftalık bebeğimi kontrol diye gittiğimde kalp atışının durduğunu öğrendim Biraz korkuyorum en ufak şey beni endişelendiriyor
sevdendkdk aslanbarlasss bırakırsanız tekrar yükselir sakın bırakmayın doktor demeden bunlar hormonel ilaçlar olduğu için
sevdendkdk yagmra düzenli ilaçlarını her sabah aç karnına al sakın aksatma ayda bir dahiliyeye git ölçtür sonuca göre değiştirebilir doğuma kadar sakın bırakma
kubraelif19 yagmra benimde hamileliğin başında 5 küsür çıkmıştı ilaca başladm normale düştü İlk hamileliğimde de çıkmıştı tsh ilacınızı düzenli kullanın bişey olmaz
buketdeniz19 yagmra canım ilacını sabah kahvaltıdan 30-40 dk önce iç emilimi daha güçlü oluyor 1 ay içerisinde düşüşe geçecektir bende ilaç kullanıyorum hamile kaldığımda 3,31 di şuan 1,23 bende 75 lik kullanıyorum ve her ay aksatmadan dahiliye doktoruna git onlar düzenli takip ediyor doğuma kadar tek bir doktora gidersen daha iyi olur senin için bende öyle yapıyorum ayda 1 kontrol ediyor dahiliye doktorum
suragungor yagmra benimde yuksek cikmisti tum hamileligim boyunca duzenli kullandim ilac sayesinde gece acikmalarim ani aclik bastirmalarim kesildi hamileligim boyunca 4 kilo aldim sadece bebegim gayet saglikli dogdu ihmal etmeyin kullanin
Rosegold yagmra ilacınızı saati saatine alın ve 40 dk 1 saat sonra yemek yiyin düzenli saatinde kullanırsan herşey rayına oturur dozunu hemen düşürürler çok yüksek bi değer değil korkmayın
banuck yagmra benim de hamileliğim de değerim yükseldi her sabah 1 adet ilaç kullandım.Hormonlsrla alakalı engelleyemezsin ama düzenli kontrol önemli bebeğim gelişimi açısından