37.haftamda su sızıntısı şüphesiyle hastaneye başvurdum suyum gelmiyordu ama ebe muayne ettiğinde 3 4cm açıklığım vardı hafifte sancım olduğu için salmadilar yatisimi yaptılar akşam 8de suni sancı vermediler ilk başta kendi sancilarimin artmasını beklediler ama sancım gece birden tamamen kesildi artmadı sonra sabah 8de suniye başladık 12 46 da aryam doğdu 🐣🧿 ikinmakta zorlandım sancilarimin şiddetinden dolayı İlk dogumumda böyle zorlanmadım ikinmakta çünkü sancılarım çok artmamisti ıkınma hissim gelmişti kolay ikindim ama bunda çok siddetliydi acidan ikinamadim ebeye böyle rahat ikinamiyorum dedim yere minderi koydu aşağı inip diz çöküp ıkındım sonra yatağa çıktım sonrası su gibi akıp gitti 🙄 çok şükür kesi yok ama içeride ufak sıyrıklar var o kadar sancıları çok güzel karşıladım ebeler istediğimiz gebe bu sancıları çok güzel karsiliyosun dediler doğumda da ikinmam iyidi ama yarıda kestim hep acidan kesmeseydin ikinmayi iki ikinmada doğmuştu dedi ebem 😂 birde şöyle bir şey oldu ilk kizimida aynı hastanede doğurdum kızımı doğum yaptığım odaya yatış yaptılar sonra anneme dedim keşke berinin yani kizimin ebesi burda olsa dedim 5dk geçmedi odaya canım mercan ebem girdi öyle sevindim anlatamam yani iki kızımın ebeside aynı ebe 🐣😂💕 aynı odada doğdu iki prensesimde Allah herkese nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın 🫶💕 6 sene sonra bu duyguyu tekrar yaşamak çok güzel hele o eve sinen bebek kokusunun güzelliği bam başka 💓🐣