Mrsfly Kızlar biliyorum yapmamalıyım bugün daha dpo 9 ama evde fazla test vardı arkadaş da bulantım cok diye illa yap illa yap diye zorladı ya sanki yok gibi sanki var gibi bi bakarmısınız? Biliyorum çok erken 🤣!
tahamommy Mrsfly erken yapmışsın bacım 1 gün daha bekleseydin iyidi, ben 9 da negatif 10 da pozitif gördüm
Mrsfly tahamommy biliyorum ya benim ilk gebeliğimfe berbat bulantı yaşadım üç gündür de acaib bulantım olunca arkadaş kurbanı oldum. Ama insan gözüne de güvenemiyor bu testlerde 🤣