Emine50 Günaydın arkadaşlar beta hcg değerini bilenler var mı benim değerim biraz yüksek ve sebebini merak ettim ikiz olabilir mi yalnız tek kese görünüyor dedi doktorum Pazartesi kanda gebelik çıkmadı Salı 1020 Çarşamba 2040 çıktı
Aysemlg Emine50 benım adetten 4 gün önce 11 48 saat snra 167. 3 gün sonra 567. 48 saat snra 2897 çıktı ikizmiş. Ama yüksek artıp tek olan da var canm
esractn Emine50 adetimden 3 gun geçtiğinde yani 4+3 de 9852.5 çıkmıştı kan değerim ikizlerime hamileyim💛
Emine50 Şu an 29 günlük ancak doktor bunu ilk gittiğim hafta farketti hatta bu kadar fazla olmamalı değer dedi ikizlik şüphesi koydu ancak ikinci kese yok ben geçen hafta Pazartesi gittin son adet günüm 23 Şubat iki haftalıkken farketmişim
Szekiye Emine50 benimde adet 1 gün geçince 98 di bir hafta geçince 1000 lerde olması gerekirken 7600 çıktı doktor ikizden şüpheli ama tek kese gördük şüphe devam ediyor 10 gün sonra gidecem bakalım nasip haberleşelim hayırlısı olsun
Emine50 Bunu ne zaman öğrenebilirim doktor özellikle çağırdı Cumartesi günü gittik tek kese var sağlıklı sıkıntı yok dedi ancak ikiz olup olmadığını görmek için çağırmıştı anlamadım tek kese görünüyor ancak tek yumurta ikizi de olabilir dedi açıkcası tek çift farketmez ama gerçekten böyle bir şey varsa nasıl kimden öğrenicem onu bilmek istiyorum adetim ilk günü geçikti tahlil yaptım idrar da çıktı ancak akşam acile gittik düşük tehlikesi gibi kan geldi doktor kanda değer çıkmamış beta değerin 0.20 dedi Salı başka doktora gittik ondaki kan değeri 1020 çıktı
Emine50 esractn canım tek kese tek kalp ikiz değilmiş ancak yüksek çıkması şaşırttı beni doktor da açıklama yapmadı