Esra6o Merhaba 39.haftadayim. Ne sancı var ne açılma var ne de kanala giren bebek var. Doğuma dair belirtim yok. Normal doğum istiyorum. Böyle olup sonradan süreci hızlı gelişen var ki acaba?
sevincan Esra6o yalnız değilmişim 😂 40.haftada doktor doğumun başlaması için uyarı yapacağını söyledi bende beklemedeyim
yagmur11bebek Bende 37+3üm bende de ağrı sancı hiçbir şey yok bende merak ediyorum bende yerimi alayım burda
elifcinarr Herkes gibi bende bekleyeyim😂 bir mucize gibi bir şey oluyor mu acaba 1 2 günde sancı gelip doğum yapan var mı? Çünkü bende de tık yok 38+6
elifcinarr mavipinokyo81 yani son 7 8 gün geçmiyor asla 9 ay bekleyebildim de son günler daha zor beklemek🤦♀️
cyj 37+4. Arada yalancı kasılmalar oluyo ama açıklık 0, bebek kanalda değil, keske 38+5 te falan gelse😁😁
sevincan Esra6o önce sıyırma vs yapacak sanırım. yine de kendiliğinden başlamazsa kolay kolay başlamaz dedi doktor. daha sonra ortak karar vererek suni dene yada sezeryan dedi
Esra6o sevincan bana da 40 dolduğu halde gelmezse sezaryen yapalım dedi doktorum. Suni sancı istemiyorum suni sancı çekip sonrasında sezaryen olanlar cokmus. Boşu boşuna o acıyı çekmek istemiyorum