busra34__ Kızlar sünneti hangi hastanede ?hangi doktora yaptırdınız.narkoz mu veriyorlar uyuşturuyorlar mı kaçıncı ayda yaptırdınız?
Denizj busra34__ devlet hastaneleri yoğunluktan kaynaklı genel anestezi veriyo hızlıca işlemleri yapsınlar diye ama özel klinikler lokal sprey ve kremle uyuşturyoe diye biliyorum hatayda süreç bu maraş ı bilemedim
busra34__ Denizj anladım bebişim sanırım genel olarak devlette narkoz veriyorlar dimi küçücük bebeklere ya 😞biz 2.ayımıza girdik yani daha erken yapmak isterdim ama 3. Ayda yapayım diyorum çok hareketlenmeden yüz üstü dönmeden filan 😓