ayya09 kaymiştir belki, ya da yan uzanmışsinizdir kenarlara akmiştir. Genital bölgede hatta pecetenin değdiği (kan olan) kisimlarda herhangi bir yara yoksa o kan kesinlikle vajinadan gelmiştir. Acilden korkmana gerek yok sana çocuk öldü demezler ben regl gibi kanamalar geçirdim yine de korkmamam için Bebek gibi ilgilendiler benimle, hatta en erken 7 en geç 9 hafta sonra doğumum var çok sağlıklı ilerliyoruz. O yüzden geç kalmadan acile git, ne olur olmaz diye Progestan verirler sana. Çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun 🙏