Aysekaram Merhaba hanımlar 11+1 deyiz doktora gittim bugün kontrol için henüz çok erken ama bi çıkıntı var gibi dedi. Ama o çıkıntı kızda da olabilir bu haftalarda dedi. Emin konuşmayalım dedi. Sizde de böyle oldumu. Değişir mi acaba
semblog Aysekaram genelde değişiyor bu haftalardaki tahminler benim de oğlumda o haftalar kız dediler sonra 16 da gittim erkek bebiş dediler 😃
buketdeniz19 Aysekaram bana da 11+4 te kıza benziyor dedi fetal dna testinde erkek çıktı canım 11. Haftada çok güvenilir olmuyor tahminler bebeğin cinsel organı 12. Haftada felan gelişmeye başlıyor
feyzaciim Aysekaram canıım bana da pipi görüyorum ama kız da olabilir kesin konuşmayalım demişti 10+5te sonra fetal dna yaptırdık erkek 😂 Tecrübeli bir doktorsa her halükarda anlıyor
Aysekaram semblog yaa evet değişiyor demek ki çıkıntı var diyince acaba kesin mi dedim ama her an değişebilir 😃
semblog Aysekaram yüksek ihtimal değişiyor canım bu haftalar herhalde yeni çıkıntı Organ oluşumu oluyor hislerden kaynaklı herhalde doktorlar erken tahmin yürütüyor 😂 benim tutmadı doktorumun tahmini Allah senin de gönlünde kini sağlıcakla versin canm
Aysekaram feyzaciim tecrübeli baya 3d ile baktı çıkıntı var dedi böyle gözlerine bakıp kesin diyebilirmiyiz dedim kesin konuşmayım dedi😊