Kızlar merhaba bende mantar var vajina bölgemde ve ara sıra kasıyorum neyse bugün iç camasirima peçete koydum yan taraflarında kahverengi lekeler oldu ve bu aralıklarla 4 kez vs geldi yani vajina bolgemi diliyorum hicbirsey yok yan tarafları siliyorum hicbirsey yok vajina içini siliyorum hicbirsey yok bu beni çok strese soktu yani bunun için de doktora gitmek istemiyorum zaten istesem de gidmeme doktorum izinde haftaya kadar ve acil kadın doğuma devlete de gitmek istemiyorum onların ultrasyonu kötü yani kötü Birsey derler boş yere üzülürüm diye korkuyorum yani kan değil sadece böyle kurumuş kan kahverengi gibi leke leke pecetenin sadece ve sadece yan kısmına geliyor ortasindaa asla yok ve sildiğimde de içeriden gelen hicbirsey yok sizce napim kızlar ??