Merhaba arkadaşlar 24+2 günlüğüm plasenta previa yım iki gün önce bı anda kan aktı benden hemen özel bir hastaneye gittim ordan doktor benim yapabileceğim bir şey yok diye çam sakura ya sevk edidim ambulansla iki gündür yatıyorum burda kanamam ara ara devam ediyor sizin bebislerinizin eşi Kaf haftalıkken yukarı çıktı acaba