Anneadayiozlem Mucizem_63 değilsiniz muhtemelen kaybettiğimiz kan kaybındandır diye yorumluyorum ilk doğumumda bende öyleydim acayip acıkıyordum yemediğim kadar yiyordum
Anneadayiozlem Mucizem_63 emzirmeye devam ediyorsanız ondan da devam ediyor olabilir malesef benim uzun sürmedi bazı sebeplerden dolayı