Kızlar merhaba 20+2 deyiz çok şükür 13 ten beri hissediyordum bazen çok yogun hissediyorum özellikle hareketli bütün gün bazen de aşırı sakin üç dört gündür biraz kaygılıydım çok hareket hissetmiyorum böyle günde 3 4 kez belki ederse ama o da geçen haftalar gibi güçlü değil daha hafif hareketler Böyle yaşayan var mı