hilalflzbas Selamlar kızlar umarım iyisinizdir, fikrinize ihtiyacım var 18 haftalık gebeyim doktorum omega 3 kullanma balık ye dedi fakat çok sevmiyorum ve her hafta yeme imkanım olmuyor aranızda takviye olarak kullanan ve önereceği marka olan var mıdır ??
tugbaegehan hilalflzbas ya doğru ye ye de işte olmuyor her hafta üstelik olan da yetmiyor çoğu zaman bende pregnom kullanıyorum doktor verdi içinde omega3 d vit.probiyotik filan var diğerlerine göre daha pahalı sanki sma güzel ilk oğlumda da kullanmıştım
hilalflzbas asmin_12 Doktorunuz mu önerdi benim ki önermedi ama içmesem eksik kalır mı bilemedim açıkçası ilk gebelik bilgim de yok 🥲
mommyguventurk Benim doktorum da elenatal 2 önermişti her doktorda anlaşmalı olduğu ürünü öneriyor zaten birçoğunun içeriğini karşılaştır çoğunlukla aynı sadece içerisindeki bileşen miktarında farklar oluyor yine de doktoruna danışmakta fayda var güzel anne 🫶