ysmn3438 34+2 yim az önce kontrolüm vardı doktorum riskli gördü plesenta aşşağıda dedi tansiyon Yüksek çıktı kan ve idrar verdim EKG çekildi yarın 13:30 da gel anesteziye dedi yaşayan varmı bu durumu?
iremm00 Yani cnm ne olur ne olmaz diye, artık Dr seni anestizeye yönlendir mis, doğum vs okur diye tetkik için ,tabiki tansiyon riskli i
ysmn3438 iremm00 anladım peki anestezide ne yapıyorlar? Açmı tokmu gitmek gerek sormayı unuttum herşeyi 😂
iremm00 ysmn3438 yani cnm ben ac gitmiştim sabah gidiceksen ac gitmende mantıklı, ama bir kahve bir çikolatada yiyebilirsin ben öyle gititm sorna işim bitince yemek yedim
ysmn3438 iremm00 13:30 da dedi ama ufakta olsa birşeyler atıştırsam sakıncası olurmu acaba birşey yemezsem çok bulantım oluyorda