zngns ben hastane çantasına koyduğum pijama gecelik çamaşır sabahlık başörtü vs her şeyi bebek deterjanıyla yıkadım orda doğar doğmaz kendi kıyafetleri kadar benimkilere temas edecek kucağımda göğsümde olacak sürekli diye, sonrasında da belki lohusalıkta kullanacağım emzirme atlet sütyen pijamaları böyle devam edebilirim bir süre ama geri kalan her şeyimizi normal deterjan devam ederim, yumuşatıcı zaten yıllardır kullanmıyorum eve sokmuyorum. Benden başka birileri kucaklarken de müslin ağız bezi vs kullanılır genellikle..