Kızlar 12+3’te kontrole gittik. Cinsiyeti sordum. Doktor daha çok erken, net bir şey diyemeyiz ama bir şeye benzetebiliriz belki dedi ve baya baktı, zor gördü. Kız dedi. Ancak tam net konuşmadığı için bizim de kafamızda bir netlik oluşmadı. Şu an 14 haftalığız. İki hafta sonra kontrolümüz var. Sizce cinsiyeti net öğrenebilir miyiz, değişir mi? Kız veya erkek bizim için farketmez ilk evladımız ama değişenleri duyunca merak da ettim. Bir yandan da erkek olsaydı anlaşılırdı diyenler oluyor.