aslialacam Bugün 6+4 haftadayım. Doktorum kesede bebeği gördü ama kalp atışı çok zayıf bradikardik dedi. Haftaya tekrar gel, düzelecek mi kontrol edelim dedi. Aranızda böyle bişey yaşayan oldu mu? Moralim aşırı bozuldu
yagmurum3001 aslialacam bende 8 haftamda duyuldu 6dıda gitdm duymadı ama ilk hamileliğmde 6da duyulmşdu kızımda şimdi erkek 8+5 felandı duyduğunda
fatoss_ aslialacam bende öğrendiğimde 6 haftalıktı bebek göründü ama kalp atışı duyulmadı şuan çok küçük ve güçsüz dedi duymamak çok normal dedi tam bir hafta sonra gittim ve gümbür gümbür atıyordu kan dolaşımı başlamıştı sende tekrar gidince duyarsın canım endişe etme daha küçük
melismersin aslialacam bende de gözükmemişti o zamanlarda. Kese bebek vardı ama kalp atışı duyulmamıştı henüz. Doktor 1 hafta sonra gel demişti. Alttan muayene ile duyabiliriz ama fetüsü rahatsız etmeyelim demişti. 7+3 te duymuştuk kalp atışını. Bazen geç döllenme oluyor. Süreler uzayabiliyor tatlım.
turana_barutcu Bende de aynısını oldu bugün 2 hafta sonra gel dedi sorun yok ama küçük diye duyulmuyor dedi
aslialacam yagmurum3001 çevremdekiler de hep 6 haftada duymaya başladılar, böyle bişey yaşayınca acaba bende bir sorun mu var diye istemsiz düşünceye kapılıyorum🥹
aslialacam fatoss_ ay inşallah, geç döllenme de olmuş olabilir dedi doktor. Eğer öyleyle haftaya duyarız dedi
gazelnur Bende 6+2 de gittim salı günü bana da atımı 85 ve bradikardi dedi aynı şekilde haftaya gel dedi özel hastane , inşallah güzel haberler alırız haftaya senin için de dua edicem , hayırlı sağlıklı gelirler inşallah
aslialacam gazelnur haftaya gelin dedi ama bazı şeylere de hazırlıklı olun dedi. Bende özel hastaneye gittim cihazları daha gelişmiş diye ama ağlayarak döndüm hastaneden
aslialacam melismersin bende vajinal ultrasonda bile zayıf atıyor kalbi dedi, inşallah haftaya duyabilirim 🥹
melismersin aslialacam kalp atışı az birşey duyulduysa bir daha gittiğinde duyarsın. Biraz stresli geçiyor da zaman inşallah güzel haberlerle dönersin 🫶🏻🫶🏻
tuba_2314 Daha çok küçük benimde öyle olmuştu 6+4 de gitmiştim zayıftı bir hafta sonra tekrar çağırdı gayet duyduk sesi çok şükür bence erken olduğu için geç döllenmedir. Benimde üç gün geriden geliyordu geç döllenme demişti doktorum
tuba_2314 aslialacam ilerleyen haftalarda o üç günü tamamlıyor şu an o açığı kapattı çok şükür sizinde öyle olur büyük ihtimal