arslannis ziya cetine gidiyorum ücreti 1500₺ ilk doğumumda da ona gittim sakin bir doktor seni telaslandirmiyor hiç bir şey için 39 hafta da sezeryana almıştı benim hiç açılmam olmadığı için 5 sene geçti üstünden ne dikiş ağrım oldu ne sezeryan ağrım oldu hamile kalıp tekrar gittiğim de hiç doğum yapmamış gibisin bu sefer normal doğum olabilir herşey güzel giderse dedi yine 39.haftayi bekleyeceğiz şimdi 26 haftalığım. Ben çok memnun kaldım sezeryana girmekle kızımı alıp yukarı çıkmamız 15 dakika sürdü dedi eşimde çok şaşırmıştı o zaman 😂