znnnr aynen oyle bizim burasi ilce bi de saglik ocagi var sadece hemsire bile dalga geciyor siz gecen de vermistiniz diye takip mi ediyorsunuz surekli flan. Benim 2 kere oldu biri 257 ye kadar artti 14 ile ogrenmistim duzenli artti olcmicm ya artik dusmez sandim dedigimde dustu. Ikincisi 18 ile ogrendim 5 gun sonra 5 e dustu. Ve daha ikinciyi 18 ile ogrenirken aile hekimi korunsaydin keske hormonlarin duzene girmeden yine kimyasal olur ki dedi ve o da oldu hayir zatn stres yapiyordum bi de ustune o daha cok stres yaptirdi sonuc yine husrandi :(