Bir şey daha sormak istiyorum ben bilgi almak istiyorum da normal doğum yapan annelerimiz son aylarda yürüyüş merdiven squat gibi şeyler yapacağım biliyorum bunları açılmam için hurma ye dediler bana bir de çocuk karnında çok kilo almasın normal doğum yaparken yırtık yapabilir çıkarken dediler o yüzden de çikolatalı şekerli şeylerden uzak dur dediler yani açılma olsun diye ne yapmalıyım daha çok ne yemeliyim bir de dikiş atmamaları için kesmememeleri için ne yapmalıyım ne dikiş atılsın asla istemiyorum korkuyorum da açılmamın çok iyi olması lazım bunun için ne yapmam lazım